COM SOL·LICITAR L’AJUT?
- Descarregueu-vos, empleneu i signeu el formulari Model de sol·licitud ajut llibres
- Tramesa: Accediu a la seu electrònica de l’Ajuntament www.fontanals.cat.
- Accediu a l’apartat “Tràmits”.
- Accediu a “Instància genèrica”: identifiqueu-vos digitalment, ompliu la instància genèrica, adjunteu-hi el “Model de sol·licitud ajut llibres” prèviament omplert i signat i envieu.
En cas que no disposeu de cap sistema d’identificació digital reconegut, podeu donar-vos d’alta a l’idCAT Mòbil AQUÍ.
El termini de presentació de les sol·licituds iniciarà el 28 d’octubre de 2024 i finalitzarà el 24 de novembre de 2024. No s’admetrà cap sol·licitud presentada fora d’aquest termini.
————————————————————————————————————–
El Ple de l’ajuntament, en data 07/10/2024, ha acordat concedir un ajut a fons perdut de CENT EUROS //100,00.-EUR// per ALUMNE per a l’adquisició de llibres de text, material didàctic i/o informàtic per al curs 2024-2025 per als alumnes d’educació infantil, primària, ESO, batxillerat, cicles formatius i programa de qualificació professional inicial dels nens del municipi, nascuts entre l’01/01/2007 i el 31/12/2021.
Per tal de poder gaudir d’aquest ajut cal que es compleixin simultàniament els següents requisits:
a) Estar escolaritzat en un centre d’ensenyament durant el curs 2024-2025.
b) Estar inscrit al padró municipal d’habitants de Fontanals de Cerdanya i tenir residència efectiva al municipi, amb anterioritat a l’inici del curs escolar (dia 9 de setembre de 2024 per a Educació Infantil, Primària i ESO i dia 12 de setembre de 2024 per a Batxillerat, FP i altres).
c) Estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries amb l´Ajuntament de Fontanals de Cerdanya.